
Social media są narzędziem, jakiego nie można nie doceniać, prowadząc przedsiębiorstwo. Jego odpowiednie zastosowanie pozwoli pomiędzy innymi na budowanie wizerunku spółki, prowadzenie działań połączonych ze sprzedażą, reklamowanie własnych wyrobów oraz pomocy, natomiast choćby obsługę nabywców, wspomaganie działań w obszarze employer brandingu lub rekrutacji zatrudnionych. Możliwości proponowane poprzez przewody społecznościowe są duże oraz jedynie od nas zależy, gdzie oraz w jaki sposób będziemy pracować. Obowiązkowo więc należy wiedzieć, jak powinno wyglądać prowadzenie Fanpage.
Spis treści
Prowadzenie Fanpage – napisz scenariusz
Największym błędem robionym na firmowych fanpagach jest przypadkowe oddziaływanie bez żadnego programu. Każdego dnia tysiące administratorów lokuje okolicznościowe zdjęcia oraz treści jedynie po to, by przypodobać się własnym fanom oraz być może uzyskać parę lajków. W ów sposób na firmową stronę trafiają zdjęcia, memy oraz dane całkowicie oddzielone od treści działalności spółki. Czasami trafi się odpowiedni temat, jaki zwróci uwagę czytelników, jednak ze skutecznym marketingiem i tak nie ma to nic wspólnego.
Odpowiadaj na trendy, jednak unikaj trudnych tematów
Czy wiesz, czym jest real time marketing? To marketing w okresie teraźniejszym, opierający się zwłaszcza o umiejętność wychwytywania istotnych wydarzeń oraz szybkiego używania danego kontekstu, w celu reklamy naszego artykułu. W tymże wypadku, ważne są wyobraźnia, swego typu szósty zmysł, jednak także odrobina zdrowego rozumu. Ponieważ czy należałoby żywo reagować na każdego typu zdarzenia? Niewątpliwie nie!
More Stories
Szkolenie BHP – Bezpieczeństwo na pierwszym miejscu
Prawnicy od nieruchomości: Kim są i co robią?
Markiza na balkon